1 óra még

2011.03.26. 08:48

 1 óra kapunyitásig...

halálra unom magam..... ilyet... az angolok még jó h a wc-ért nemkérnek pénzt...

fizetős wifi, fizetős áram.... bkv-bérlet nem kell a reptérhez?

mind1.

elkezdtek elöttem enni egy itteni hambit, és megéheztem, ettem egyet. elfelejtettem lefotózni.

a hús vastagabb mint a zsömle. a hús vastagabb, mint egy doboz cigi... mit esznek ezek??? mind1... 

egész jó ez a vacak.... mármint a cigipótlék.... a mozdulat is megvan, a nikotin is...minnyárt nyugodtabban állok az egész utazáshoz. tökjó. viszont. méééééér kellll ennyit váratni, mikor már 28 órája fennvok....huhhhhgggrrrrrrhhhhh... megérkeztem, akkor ennek még utánajárok...

jah, gondoltam hamár ittvok angliában,akko iszok angol teát.... meggondoltam magam.... naggyon nemn volt szívderítő látvány a tejes tea. mármint moost. 1ébként biztos jó... de eddig csak 1700km van meg a nemtom hány 7-8-9 ezerből....

A bejegyzés trackback címe:

https://elvismegajimmyhendrix.blog.hu/api/trackback/id/tr692772460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása