a repcsin

2011.03.26. 08:57

 

chicagoban mikor leszálltam, esett az esső. mikor felszáltam esett a hó. elvileg oklahoma cityben meg 18 fok lesz.

elfogyott a mű cigim is, uh máárcsak a rágó maradt... a kávé naon rossz, uh narancslézek. az viszont 0,33asban van a rostos 100 százalékos.... xd...

asszem elfáradtam. most kéne felhívnom a vadászt, h megmondja mit csináljak....nu nembaj. neki már megvolt mára a munkája, holnap meg premierezik.

jahhhaaaj zsibbad a fejem.... felkeltem csütörtök reggel 10kor, péntek hajnal 5:15kor indúltunk otthonról, fél nyolckor csekkoltam be, akkor elszívtam az uccsó cigim, 8:20 take off, érkeztünk 11re, 1 óra vissza, 10óra,  mír űrállomás tankolás a rakétákba, 14:10 csekk in, 15:30 take off mehet a csúzli hadművelet, és bejött, mert 9 órányi repülés után átrohangáltam chicago o'haren írtam 1 db postot egy starbucks presszókávé mellett, -6 órát visszaállítottam, 21:10, 21:20 gate open, beszálok a piros hetes fillingű repcsibe(1+2 ülés) 21:50 pontban start, és most itt tartok... minnyá visszaállítok még 1 órát, azaz megint -1, és akkor megvan már a helyi(érkezési) idő. asszem le kéne végre feküdni aludni, mert az a másfél óra, amit az interkontinentálison aludtam, sztem kevés.

nem ettem rendeset, nem aludtam rendeset, nem kávéztam rendeset, nem cigiztem rendeset, nem sz@rtam rendeset, nem ittam rendeset, és 48 órája ugyanabban a ruhában csücsülök...ááááááááááááá.....

A bejegyzés trackback címe:

https://elvismegajimmyhendrix.blog.hu/api/trackback/id/tr892772482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása