péntek

2011.04.02. 20:18

Veszi a töltést a mac.... na ez nagy mázli... naon nemvolt kedvem szenvedni most.... h táp hiba, géphiba v mi....  sikerűlt elaludnom, uh ettünk gyorsan egyet, majd elrohantunk bevásárolni.... voltunk HANGSZERBOLTBAN (igen Sanyi), és kipróbáltam a legcsúnyább színű basszust..... naonjó. eszméletlen jó. szal. kéne.... elsőnek egy kis 300 wattos genz-benzen próbáltam, azis naot szólt 1x10-el, de átdugtak egy nagy csöves randall bass fejbe, egy 6x10 ládával.... ezek nem normálisak. úgy megtekerték, h lobogott a hajam...de hihetetlen hangja volt.... naon.... utána bementünk vettünk piákat az esti bulihoz. leakadtam. kb 300 v 400 nm-es piabolt, és mikor megkérdeztük, h szódájuk van-e, azt felelte, h csak alkoholos folyadékokat tartanak.... utána sprint haza, és nekiálltam pogácsát sütni.... életemben először.... poén, h azon kívűl, h mindent át kellett számolgatni, mert itt nem kg-ban mérnek, meg stb, nembaj... instant élesztő volt, meg stb... hjaaaajjjj.... soha többet.... oszt utána sprint koncertezni, sztem naonjó volt, utána meg buláj..... Sikerűlt megalkotni az eddigi legjobb angol válaszom: I think igen.....;)

nah most megyünk járkálni, oszt sztem este jövök képeket feltölteni....bye

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvismegajimmyhendrix.blog.hu/api/trackback/id/tr532794463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása