Andrew Lloyd Webber Show

2011.04.14. 19:44

Nah a beigért és nemakart elemzés következik.

A zenéről:

Macskák, Evita, József és a színes széles...., Jézuskrisztus superstar, ect.

Valaki szereti, valaki nem....

A Fény:

HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ......     na ez..........    aztaaaaaa....... mondtákmár páran, h jó fény az rögtön díszletis, meg eltudja akár vinni a hátán a műsort, nade ez....... űbermegaistenzsírkirályvolt! szal ezt nemtom szavakbaönteni rendesen.... 3sor trégeren volt kb 20 robot, és....     azta............     ezt TÉLLEG LÁTNI KELL..........

A Hang:

húúúúúúúúúúúúúúú..... ekkora cuccal ilyen sz@rt még otthon sem tudnak csinálni........... színpad két szélén két sub, rajta két szélessávú, trégeren fennt két oldalt kicsit kifele döntve két JBL lime-array fürt a karzatnak, középen egy CUDO fürt..... 48as Soundcraft Vi6-os, meyer monitorok..... shure beta58wireless miksik, megy 1db sm58 kábellel..... jaaaaj de rossz volt......  sok volt a magas..... semmitsem értettem semmiből.... állandóan gerjedt..... a "hangmérnök" mindenről lekésett... hülyén volt felépítve a hangosítás..... szimfónikus zenekar akusztikusan, bassgityó, gityó erősítve, meg a kórus is, és persze az énekesek is..... a gityószólókból csak annyit hallottam, h vmit naon játszanak, mert egyedűl a magas volt kihangosítva, és a sivítás alatt már semmitsem lehetett hallani..... semmi zenei érzéke nemvolt emberünknek.... nemtom h a Vi6osnak van ilyen hangja, v rossz előfokokat használtak, vagy most télleg hallottam a mikrofonokat, de ezután sztem a maradék helyeket is naon meggondolom, ahol beta58at használnék, mert 14 énekesből csak egynek szólt jól.... amikor az énekes kezdett el "zenélni", énekelni, na akkor fogyott el alóla a mikrofon.... egyzser szerepelt az sm58, de az asszem mindent vitt.....

Összességében:

Még mindig nem szeretem Webbert, viszont láttam egy igazi nagy amerikai showt, minek a végén még tüzijáték is volt(pici), mindezt egy emberként az 1800ból, ahol az előadásban hiba csak amatőr hiba volt, a hangban ez naggyon-naggyon ciki volt egy ilyen profi szettel, a fény pedig hibátlan volt. Asszem ennek köszönhetem azt, h végülis boldogan jöttem ki, mert ez a show látványban sokkal nagyobb élményt nyújtott, mint amihez szoktam, és ez kárpótolt a hangért cserébe.

Persze ez mind az én saját SZUBJEKTÍV véleményem, tehát mindenki azt gondol, amit akar....

A bejegyzés trackback címe:

https://elvismegajimmyhendrix.blog.hu/api/trackback/id/tr612826546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása